Продавець Феєрія Ароматів розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
9471 відгук
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (95) 450-34-32
+380 (67) 851-96-73
+380 (93) 480-17-85
Дружби Народів 2, Луцьк, Україна
Кошик
Феєрія Ароматів

Важлива інформація, що стосується відправлення посилок і не тільки

Важлива інформація, що стосується відправлення посилок і не тільки

Працівники нашого інтернет-магазину намагаються, щоб співпраця з нашими клієнтами була приємною для обох сторін. І ми будемо дуже раді, якщо Ви виділіте кілька хвилин і прочитаєте наведену нижче інформацію. Сподіваємося, що цей текст дасть відповіді на більшість Ваших питань і ознайомить з багатьма особливостями роботи інтернет-магазину.

Загальні положення щодо прийому оплати та відправлення посилок інтернет-магазином «Феєрія ароматів»

• Після оформлення замовлення через кошик чекайте на обов'язковий дзвінок від менеджера. Якщо протягом трьох робочих годин після того, як ви надіслали замовлення, дзвінок не надійшов - просимо зв'язатися з менеджером за вказаним номером телефону. Адже цілком можливо, що з якихось причин Ваше замовлення нам не надійшло, або ми не можемо до Вас додзвонитися.

Для оплати замовлення на карту наш менеджер скине Вам смс-повідомлення з усією необхідною інформацією, якщо смс не надійшла протягом 20 хв - дуже просимо повідомити нам про це непорозуміння. Також, просимо наших клієнтів не забувати телефонувати після здійснення оплати. На жаль, іноді ми не можемо ідентифікувати платіж, або платіж, через якісь банківські помилки, може не надійти нам на карту. Внаслідок чого може виникнути затримка з відправкою замовлення.

• Просимо звернути Вашу увагу на робочий графік менеджерів інтернет-магазину, який викладено в загальному доступі на головній сторінці сайту. Згідно з цим графіком наші співробітники знаходяться на своєму робочому місці та готові відповідати на ваші телефонні дзвінки та обробляти замовлення. У неробочий час замовлення та дзвінки не обробляються, тому просимо Вас не панікувати та не витрачати час на численні дзвінки та смс, а передзвонити у найближчі робочі години і ми обов'язково відповімо.

Бронь на товарні позиції із Вашого замовлення тримаються протягом 2-х робочих днів. Якщо Ви передумали замовляти в нашому магазині, витратите хвилинку і анулюйте замовлення. Якщо Ви не встигли оплатити замовлення у цей період часу, але все ще хочете його отримати, то перед оплатою попередьте менеджера про свої наміри, щоб він повторно підтвердив наявність усіх позицій.

Накладні на товар в посилку вкладаються тільки в тому випадку, коли клієнт особисто повідомив про своє бажання отримати накладну менеджеру, який дзвонив на підтвердження замовлення. В інших випадках накладні в посилки не кладуться. Але якщо ви вказували свій e-mail при оформленні замовлення через сайт, то накладна автоматично надсилається Вам на пошту.

  • Для клієнтів, які перебувають у ближньому закордонні та замовляють відправку до українських прикордонних міст, відправки здійснюються лише за передоплатою.

Як швидко надсилається замовлення?

- Відправка Новою Поштою відбувається орієнтовно протягом 1-3-х робочих днів (залежно від того, о котрій годині зроблено замовлення, або в який час він оплачений). Після приходу на відділення посилка зберігається 4 повні робочі дні, а на 5-й повертається назад. Повторне пересилання замовлення можливе за умови компенсації витрат на здійснену доставку.

- Відправка Укрпоштою відбувається орієнтовно протягом 1-3-х робочих днів (залежно від того, о котрій годині зроблено замовлення, або в який час воно оплачене).

Просимо пам'ятати, що вартість доставки залежить від тарифів перевізника. Якщо у Вас виникли питання з цього приводу, зверніться до співробітників відділення.

Інформація щодо відправок Укрпоштою

Відправка Укрпоштою відбувається лише за тарифами "Стандарт" та "Експрес" орієнтовно протягом 1-3 робочих днів. Вартість доставки залежить від загальної ваги посилки (включаючи вагу упаковки), а також від вартості додаткових послуг (смс-оповіщення, комісія за переказ післяплати і т.д.).

 Зазвичай усі відправлення здійснюються з повною оголошеною вартістю. Зміна оголошеної вартості посилки може бути здійснена, якщо одержувач повідомить про відповідне побажання менеджеру, який прийматиме замовлення.

Також щодо відправок цим перевізником діє низка обмежень:

1. Укрпоштою НЕ надсилаються посилки, вага яких перевищує 10 кг, або об'єм яких не дозволяє запакувати відповідне замовлення в одне відправне місце

2. Є низка товарів, які цим перевізник не відправляються взагалі, серед них, наприклад, гелі, порошки для прання вагою більше 6 кг, а також продукти харчування, які швидко псуються (про ці та інші товарні позиції які не відправляються цим перевізником менеджер інтернет-магазину може повідомити покупцю особисто під час обробки його замовлення).

3. Товари в скляній або в будь-якій іншій крихкій упаковці відправляються тільки після повної передоплати.
На жаль, Укрпошта, незважаючи на те, що послуги, які вона надає, вже досягли певного рівня, все ще відмовляється нести відповідальність за пошкодження посилок під час транспортування. Свою недбалість по відношенню до довіреного вантажу вони пояснюють певними пробілами в законах України. (Наприклад, укрпочта не несе відповідальність за пошкодження посилок у яких знаходилася рідина в тарі більше 1л (для одного відправлення не більше 4 таких ємностей)) Ми продовжуємо здійснювати відправки цим перевізником, але не беремо на себе відповідальність за роботу співробітників служби Укрпошти. Якщо клієнт бажає отримати товар цим перевізником, то йому слід враховувати всі ризики та бути готовим прийняти на себе наслідки недбалості Укрпошти.

ПОВЕРНЕННЯ І ПРОБЛЕМИ ВИНИКНІ ПРИ ТРАНСПОРТУВАННІ ПОСИЛАННЯ

Колектив інтернет-магазину не несе відповідальності за роботу поштових служб, тому замовляючи пересилання будь-яким перевізником одержувач має розуміти, що за можливі затримки у доставці, пошкодження упаковки та інші незручності, що сталися НЕ з вини працівників нашого складу, відповідає перевізник. Тому радимо нашим клієнтам не забувати оглядати посилку на відділенні та у разі претензій до роботи транспортних компаній звертатися до співробітників Вашого відділення або дзвонити на гарячу лінію (0800300545-укрпочта, 0-800-500-609-Нова Пошта).

Пам'ятайте, що заяви та претензії щодо цілісності посилки приймаються лише у тому випадку, коли відповідна ситуація зафіксована та задокументована співробітниками транспортної компанії. Тому, не поспішайте залишати відділення не оглянувши посилки, адже в такому разі претензії щодо пошкоджень посилки НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ!

 

Якщо одержувач вирішив, що сплачений і відправлений товар йому з якихось причин не потрібен, ми можемо прийняти повернення протягом 14 днів з моменту отримання. При цьому вартість повернення посилки оплачує клієнт. Повернення коштів відбувається після отримання та огляду повернутого товару на картку, яку надає одержувач.

Якщо сплачена посилка не забирається з відділення поштового зв'язку протягом терміну безкоштовного зберігання - вона автоматично повертається відправнику. Щоб уникнути такого повернення, потрібно попередити менеджера про неможливість забору посилки в цей період, тоді ми можемо продовжити термін зберігання вантажу (врахуйте, що потрібно буде окрім доставки сплатити ще за послуги зберігання).

Якщо така посилка повертається, магазин може повернути Ваш платіж за товар, але не в повному обсязі. Розрахунки суми, що повертається платнику, розраховується за такою формулою:

(Вартість замовленого товару – вартість доставки в обидві сторони) – 50% = сума до повернення.

Також, ми можемо надіслати таку посилку повторно після того, як одержувач компенсує вартість сплаченої магазином доставки в обидві сторони.

Цінуйте чужу працю і розраховуйте свій час та можливості!

 

Інші статті
  • Мука типу 650: Що це таке і для чого вона потрібна?
    Хочете дізнатися більше про муку типу 650 і її використання в кулінарії? У нашій новій статті ми розкриємо всі таємниці цього універсального продукту! Ви дізнаєтеся, що таке мука типу 650, які переваги вона має, для чого вона використовується та які рецепти можна приготувати з її застосуванням. Крім того, ми розкажемо, як правильно зберігати та використовувати цей продукт для найкращих результатів.
  • Злаковий напій Інка - це смачна та здорова альтернатива, яка враховує потреби різних категорій людей і допомагає задовольнити бажання насолоджуватися теплим напоєм без кофеїну та доданого цукру.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner