Продавець Феєрія Ароматів розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
9471 відгук
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (95) 450-34-32
+380 (67) 851-96-73
+380 (93) 480-17-85
Дружби Народів 2, Луцьк, Україна
Кошик
Феєрія Ароматів

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Колектив інтернет-магазину не несе відповідальності за роботу поштових служб, тому, заявляючи пересилання будь-яким перевізником, споживач має розуміти, що за можливі затримки в доставці, пошкодження паковання та інші незручності, які сталося НЕ з вини працівників нашого складу — відповідає перевізник. Тому радимо нашим клієнтам не забувати оглядати посилку на відділенні та в разі претензій до роботи транспортних компаній звертатися до працівників Вашого відділення або телефонувати на гарячу лінію (0800300545-укр., 0-800-500-609- Нова Пошта). Пам'ятайте, що заяви та претензії щодо цілісності посилки приймаються тільки в тому разі, коли відповідна ситуація зафіксована та задокументована працівниками транспортної компанії. Тому не поспішайте залишати відділення, не обдивляючись посилки, адже в такому разі претензії щодо пошкоджень посилки НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ! У разі, якщо власник вирішив, що оплачений і відправлений товар йому з якихось причин не потрібен, ми можемо прийняти повернення впродовж 14 днів із моменту отримання. Водночас вартість повернення посилки оплачує клієнт. Повернення засобів відбувається після отримання й огляду поверненого товару на карту, яку має надати одержувач.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner