Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Колектив інтернет-магазину не несе відповідальності за роботу поштових служб, тому, заявляючи пересилання будь-яким перевізником, споживач має розуміти, що за можливі затримки в доставці, пошкодження паковання та інші незручності, які сталося НЕ з вини працівників нашого складу — відповідає перевізник. Тому радимо нашим клієнтам не забувати оглядати посилку на відділенні та в разі претензій до роботи транспортних компаній звертатися до працівників Вашого відділення або телефонувати на гарячу лінію (0800300545-укр., 0-800-500-609- Нова Пошта). Пам'ятайте, що заяви та претензії щодо цілісності посилки приймаються тільки в тому разі, коли відповідна ситуація зафіксована та задокументована працівниками транспортної компанії. Тому не поспішайте залишати відділення, не обдивляючись посилки, адже в такому разі претензії щодо пошкоджень посилки НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ! У разі, якщо власник вирішив, що оплачений і відправлений товар йому з якихось причин не потрібен, ми можемо прийняти повернення впродовж 14 днів із моменту отримання. Водночас вартість повернення посилки оплачує клієнт. Повернення засобів відбувається після отримання й огляду поверненого товару на карту, яку має надати одержувач.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.