Продавець Феєрія Ароматів розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
9188 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (95) 450-34-32
+380 (67) 851-96-73
+380 (93) 480-17-85
Дружби Народів 2, Луцьк, Україна
Кошик
Феєрія Ароматів

Поширені питання

  • Як отримати ваш прайс?

    У нас немає окремого прайс-листа, всі можливі товари та оптові ціни вказані на сайті
  • Чи працюєте по дропшиппінгу?

    Так, ми можемо відправляти замовлення на Вашого покупця. При цьому, вартість такого замовлення буде рахуватися за звичайними цінами сайта. Щоб отримати детальні умови такої співпраці, зв'яжіться з нами по телефону viber, telegram.

  • Скільки коштує пересилка замовлення?

    Пересилка замовлень транспортними компаніями здійснюється за рахунок отримувача згідно з стандартними тарифами перевізника. Щоб дізнатися, скільки буде коштувати доставка замовлення тисніть на перевізника, послугами якого Ви бажаєте скористатися

    🚚 ДОСТАВКА ПО М. ЛУЦЬК (ДІЄ ТІЛЬКИ В МЕЖАХ МІСТА)
    Якщо замовлення до 500грн – вартість доставки 50грн
    При замовленні від 500грн - доставка БЕЗКОШТОВНА

    ДОСТАВКА В ПЕРЕДМІСТЯ
    Якщо замовлення до 500грн - вартість доставки 80грн
    Якщо замовлення на суму від 1000грн – доставка БЕЗКОШТОВНА.


    Доставки здійснюються з 16:00 - 19:00 з понеділка по п'ятницю (в інший час - тільки за попередньою домовленістю з менеджером)

  • Де зараз моя посилка?

    Після відправки замовлення ми розсилаємо смс-повідомлення з номером накладної. Перевірте, чи не отримували Ви таке смс.

    Ви уже отримали смс з номером товарно-транспортної накладної?

    Так

    Відслідкувати статус відправлення Ви можете на сайті перевізнка, ввівши номер ТТН смс у відповідне поле та натиснувши значок пошуку або клавішу «Enter»

    Натисніть на назву перевізника, обраного при оформленні замовлення, щоб потрапити на сторінку з полем для відстеження посилки

    Нова Пошта

    Укрпошта

     

    Посилка відстежується, але статус відправлення не змінюється уже кілька днів?

    Зателефонуйте менеджеру. Вкажіть номер замовлення, або телефон та прізвище отримувача та опишіть Вашу проблему.

    Смс новідослення не прийшло

    Якщо пройшло не більше 3-х робочих днів з моменту оформлення та підтвердження замовлення у телефонному режимі для замовлень наложенним платежем, або ж з моменту переведення коштів, для замовлень по передоплаті, то хвилюватися ще рано.

    Якщо замовлення по передоплаті, то пригадайте, чи повідомляли Ви про переведення коштів. Якщо ні, або є якісь сумніви, то краще це зробити, повідомте менеджеру прізвище отримувача або номер замовлення та  час і дату переказу.

  • Як можна оплатити замовлення?

    Можна зробити повну передоплату на карту Приват банку або Монобанку., або ж промОплата

  • Мінімальна сума замовлення

    Для замовлень по передоплаті немає жодних обмежень по сумі.

  • Чи є у вас оптові ціни?

    Всі можливі оптові ціни та кількість товару, який потрібно придбати для отримання такої ціни, вказані на сайті

  • Як пакується товар?

    Посилки пакуються на нашому складі спеціально навченими працівниками. Задля того, щоб вантаж доїхав без пошкоджень та щоб збереглося правильне товарне сусідство посилка може бути запакована у кілька окремих місць. Кожне таке місце, на якому наклеєне маркування з однаковими транспортними накладними вважається одним відправленням і оплачується як одна посилка. Тому кількість місць не впливає на вартість доставки (крім служби доставки Deliveri), на цю суму впливає, в основному, загальна вага замовлення.

    Зауважте, що вантажі страхуються на повну вартість замовлення. Тому в разі пошкодження посилки під час транспортування потрібно відразу на відділенні оформляти скаргу та акт пошкодження. Обов’язково оглядайте вантаж при отриманні не виходячи з приміщення пошти. Адже, при виявлені пошкодження за його межами, працівники пошти відмовляться зафіксувати факт порчі вантажу і відшкодувати завдані збитки, або виставити претензію складу щодо неякісного пакування не вдасться.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner